TEAM SUNNDBLAD!!!

Nu är man hemma i Lidköping igen efter en hektisk men otroligt rolig helg i huvudstaden.

Många trevliga möten med alla möjliga människor, jättekul!!!
Saknar Södertälje eftersom jag träffade mamma o mormor o åkte genom Slöddertälje på vägen hem.
Saknar Växjö eftersom det var en kör därifrån som påminnde mig om hur mycket jag saknar mina kära vänner där. Längtade samtidigt tillbaka till Lidköping för att få komma hem o lägga mig hos min pojkvän som stöttat mig igenom allt o hans snälla familj.
Att göra inför nästa helg är att fixa naglarna o köpa en ny outfit som inte river sönder mig paljettklänningen gjorde! AJ!

Nästa vecka kör vi igen!!!
!!!!!!!!!!!!!!!TEAM SUNDBLAD!!!!!!!!!!!!!!!!

För att rösta på oss...
Sms:a Sundblad till 72400
När som helst under hela veckan! O gör det mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback