Jag är svintrött!

Jag sitter just i skrivandets stund på Rica Talk Hotel i Älvsjö. Min rumskompis är hemma i Hägersten o myser med sin man för första gången på 3 veckor. Good for her! Det innebär att jag kommer att sova helt själv i natt. Mig gör det inte så mycket. Jag sär som sagt svintrött efter dagens bravader med tv4.
Ralf Gyllenhammars kör från Mölnycke kom o hämtade oss i Lid vid 10 i morse o sen åkte vi buss i ca 6 timmar till magasin 7 i Frihamnen. Där väntade rep med koreograf o regler o en massa väntan.
Vi var klara kl 20 men var tvugna att vänta på Ralfs kör i två timmar innan bussen styrde mot hotellet.

NU sitter jag alltså här...Nyduschad o mör i hela kroppen. I Hotellets morgonrock och flofflor.
Nä nu får det vara nogbloggat.
VIll ni läsa vår officiella blogg så är det bara att gå in på
www.nlt.se o klicka vidare på Körslagets specialsajt.
Där finns bilder o massa mer info.

Kram på er o sov gott. Vila tummarna så ni kan messa o ringa o rösta som galningar på oss alla veckor fram till finalen!

zzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback