Igår var det måndag

o med det så övade vi med Körslaget för första gången. Några i kören hade fått nya fina naglar av "Nageltanten" Annette. Jag ser fram emot när mina naglar kommer bli fina oxå:) Jag menar med all handsprit som torkar ut naglar o fingrar så ser mina händer ut som någon på en grovarbetare.'

Idag är det tisdag o det betyder körövning igen. Linda var med igår o kommer att var med idag med.
Vi kom ganska långt igår med stämmor o så. Tror vi kommer att köra 4-stämmigt för det mesta. Det blir finast så. Sabina, en av kördelstagarna är svinduktig på att läsa noter o gick väldigt pedagodiskt igenom alla stämmor med alla. Jag var mäkta imponerad! Hon är oxå min rumskompis på hotellet i Sthlm.

Idag var jag även på gyn och på vårdcentralen. Gyn sa att jag skulle få mig en lite hormonspiral som prev.medel o på vårdcentralen ville de ha lite blod o lite kiss. Jag är inte den som är den o delar gärna med mig under kontrollerade former! Gyn ville varna mig lite att en del kan gå upp i vikt av hormonspiral...hon ser lite ledsen ut när hon säger detta medans jag skiner upp som en sol; - Går upp i vikt!?
Det hade ju vart gött som fan med lite former! Jaja vi får väl se:)

Nu måste jag laga lite mat....kör kl 18.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback