idag är det onsdag

o onsdag betyder att jag faktiskt är ledig idag. Jag skulle gått o tagit prover på vårdcentralen idag men tänkte att jag städar lite här hemma istället.
Proverna var bara att komma in när jag ville sa de ändå.
Sitter o funderar på om jag ska ringa till Johan o prata lite. Men kanske lika bra att jag fortsätter med städningen o äter något.

Idag är det onsdag igen alltså. Det betyder Strand (onsdagsklubben) här i Lid. Vi har aldrig gått hittills men vem vet. Kanske det blir så idag. Det beror på om Johan är trött efter jobbet eller inte. Men vem skulle inte vara trött? Han går upp vid 6 o sen jobbar sen 7 till 16. Jag skulle ju i alla fall inte känna för att vara ute o uppe sent o sen veta att jag skulle upp dagen efter igen!

Igår jobbade jag med en tjej som är i min ålder. Det är första gången jag träffar någon här som jag har bytt telefon nummer med. Jag kanske ska träffa henne o hennes tjejkompisar i helgen. Spännande:-)
Kanske är det jag behöver för att jag ska må lite bättre. Ett socialt liv. Jag har ju varit ganska nere den sista tiden. Jag hoppas att det ska vända nu om jag får något annat att göra.

På söndag ska jag på audition. Linda Sundblad ska vara med i Körslaget o sätter ihop en kör med folk här ifrån Lidköping. Det blir tydligen en kvinnokör. Så jag tänkte att jag skulle försöka vara med i den. Ingen aning om det kommer att gå bra eller inte men det visar väl sig. Jag lägger inte så mycket tanke i saken. Då blir jag bara nervös. Det kommer jag nog bli ändå i o för sig.

Nähä mat o städ var det nu.
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen...så körslaget..såg att du kom med...då måste man ju titta! Hoppas allt är bra annars, saknar dig vännen...sköt om dig kram

2010-03-08 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback