Hej o hej

I lördags var jag o Johan o såg Alice i underlandet i 3D. Min favvo ragisör Tim Burton har självklart regiserat den!
Johan köpte äntligen en bil. Det blev en BMW 320. Riktigt najs att både köra o åka i. Som klistrad på vägen!
Idag var vi till Skövde o gick på biltema o tvättade sen bilden. Den blev ännu fingare:)
Imorn ska jag jobba 7-16 o sen kl 18 är det den allra första körövningen!

Körslager- Team Sundblad ska bli bäst! O på lördag gäller det. Då ska jag skämma ut mig i tv på bästa sändningstid. Jaja vad gör man inte för lite sång o show! Lite action i livet;) även om det nu blev i form av Körslaget. Såg ett gammalt avsnitt för någon dag sen o det verkar ganska kul faktiskt!!
Hur som helst ska vi kicka ass!!!

TEAM SUNDBLAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback