Tack för svaret. E

Jag vet att det bara är genom en polisanmälan som man kan få fram hemadresser. Som vi diskuterade när ni hade köpt den där mobilen (tror jag det var) på internet o inte fick den sen.

Eftersom dina kommentarer innan har samma ip-adress, är sannolikheten att det är du igen väldigt hög, även om du skriver "anonym".

Jag hade uppskattat att du hade skrivit ditt namn istället för att skriva "anonym". Då hade jag vetat att det var du som ville mig väl. Inte en vän som känner att hon måste skriva i "anonym" för att hon kanske inte vågar stå för anklagelserna.

Du är förlåten:)

Tänk dig för nästa gång. Så kanske du slipper anklaga vänner för bedrägeri som slutar med polisanmälningar. Att göra falska anklagelser som dessa är straffbart det med ska du veta.

Det är väldigt obehagligt att bli anklagad för brott man inte begått. O därför reagerade jag så starkt på detta som jag gjorde. Hade jag inte kollat igenom tidigare kommentarer hade jag inte vetat att det var du o kanske gjort en anmälan. Nu vet jag att det är du o därför förstår jag att du inte visste o inte ville mig illa.

Hoppas du har det bra i alla fall o att vi lägger detta bakom oss.

Mvh/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback