Snö här i Lidköping

...rullar livet på. Det har äntligen slutat snöa och solen tittar fram då o då. Var ute o gick här om dagen runt lunch och solen lyste så starkt o himlen var så blå att jag fick "fjällenvibbar". Ni vet när man tar en paus från backen o ska gå till ica o handla eller gå till backstugan för att äta lunch. Jag ville sätta upp mina skidor o lägga stavarna över bindningarna o bara sätta mig i solen o sola!!!
Men jag hade varken skidor eller stavar o även om jag hade haft det så hade det nog sett konstigt ut här i en park i Lidköping.

Det är längesen jag var i fjällen nu. Jag saknar att åka skidor. Min mamma var där för ett par veckor sen o här ser ni min mamma njuta av allt vad Sälen har att erbjuda.Mamma spetsar den varma cholkaden med Jäger.

Det får en att minnat o längta tillbaka... Nästa år då SKA jag åka skidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback