Inskriven på arbetsförmedlingen

Japp det gjorde jag igår. Man måste vara det för att få a-kassa.
De har även berättat för mig att jag kan få aktivitetsstöd o praktisera på valfri arbetsplats. Bara jag frågar själv. Då får jag några hundra/dag tills a-kassan kommer i alla fall. Bättre än inget i alla fall.

Så jag ska prata med lite folk på sjukhuset o se om det finns en möjlighet att prkatisera där. Det är ju där jag vill jobba sen. Eller så kanske jg ska ta o praktisera på ett företag där jag kanske kan få jobb senare? Kanske vore smartast...jag ska prata med Johan om saken. Jag vet ju inte vilka företag som finns o som jag kanske kan få jobb på sen.

Nu ska jag fixa min kappa på stan o köra cola på Netto. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback