Fredagen började med ett besök av herr Migrän

Men han fick inte stanna längre än till kl 14 ungefär.
Jag åt lunch i form av gårdagens rester, spagetti o Johans köttfärssås. Mumma!
Johan kom hem o vi funderade på vad vi skulle göra idag. Kanske äta med Johans kompis o hans tjej, eller liknande. Inget av det blev inte av. Alla ville vara själva o vi är sällskapssjuka. Så nu ska jag o Johan oxå vara själva med varandra:D.

Kvällen kommer att bestå av middag på någon av stadens restauranger med lite tillhörande dryck.(troligtvis i form av coca cola) Sen köper vi väl lite chips o gott o chillar framför projektorduken med en film.

Det är inte fy skam det heller ska ni veta. Johan är ett utmärkt sällskap!

Imorn jobbar jag delad tur i hemvården. Johan ska skotta snö i Götene hos sin mamma. Vi får se om vi orkar göra något sen när jag kommer hem 21.30. Troligtvis inte.

Så ytterligare lite information av vad jag gör en helt vanlig dag, i Lidköping.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback