frågor...?

Om man står på ett tåg som går i 100km/h och avfyrar ett gevär. Hur fort åker då kulan?
Detta diskuterade vi o kom inte fram till något.

Johan frågade då oxå: Om man har ett flygplan i luften fullt med duvor och alla duvor börjar flyga samtidigt. Blir planet lättare då?

Vad dricker fiskarna när de festar? O blir de föresten törstiga överhuvudtaget?

Detta funderar vi på...:D

Arbetsintervjuer kan erbjuda en hel del udda frågor ibland, aftonbladet har listat de 15 konstigaste. Jag tänkte svara på dom.

1. Vilken gravsten skulle du välja?

Jag hoppas nog att mina nära o kära väljer gravsten åt mig. Att välja en själv känns lite makabert.

2. Skulle du kunna tänka dig att ha kjol på dig på jobbet en dag i veckan (frågan ställd till en man)?

Om jag vore man skulle jag kanske kunna tänka mig att bära kjol. Om kvinnorna den dagen bar byxor. O det borde ju inte vara så svårt att få dem att göra det.

3. Vad använder du för preventivmedel?

Kondom när det behövs.

4. Har du en massa fräckisar på lager som du kan berätta? För den som inte kan det tål inte mycket och då passar den inte här.

Nej men om det krävs kan jag nog bunkra upp ett lager. Dock skrivet på en lapp eftersom jag inte kommer ihåg historier annars.

5. Och hur mycket hade du tänkt dig gå ner i vikt? Hur ser din plan ut för detta?

Hahahahahaha...ingenting. Min plan är väl att fortsätta skratta när jag får den frågan.

6. Kan du hantera ett hagelgevär bra?

Nja...jag har tittills bara skjutit med luftgevär och låt mig skryta lite med att säga: I kicked ass!!!

Har man då hagel i bössan, som är massor med kulor i en, så skulle jag väl garanterat träffa "målet".

7. Jaså, du sjunger. Kan man få höra ett smakprov?

Det kanske går att ordna på någon personalfest eller om du spionerar på mig när jag tror att jag sjunger för mig själv.

8. Har du provat amfetamin många gånger?


Nej inte en enda. Men det hade vart bra om jag hade gjort det när jag var yngre. Då hade jag kunnat skylla på att jag var ung o dum o då haft vetskapen om hur det känndes. Nu känns det kanske lite onödigt.

9. När du blir arg – känner du någon gång för att slå den personen på käften då?

Ja det har hänt fyra gånger. Att jag slagit någon alltså. Kännslan "att slå någon på käften" dock...har jag kännt oftare.

10. Lever dina föräldrar fortfarande tillsammans? Varför?

Nej tack och lov inte. För att det hade varit jobbigt för deras respektive och familjer tror jag.

11. Vad har du som är fyrtio år att samtala om på kafferasten med någon som är tjugo?

Jag är inte fyrtio utan 28. Jag anser nog att man alltid kan hitta gemensamma samtalsämnen om intressen eller liknande oavsett vilken ålder man än är i.

12. Varför är du singel fortfarande?

Jag är inte singel. Jag har en sambo.

13. Vilket träd skulle du vilja vara och varför?

Jag kan inget om träd men i Växjö hade vi fina bokskogar. Så jag slår till med att jag vill vara en bok.

14. Kan du hantera en sopkvast?

Ja om den är elektrisk. Dvs. en dammsugare. Kvastar är oberäkneliga!

15. På vilken sida av sängen tycker du bäst om att sova?

Den där jag kan få ha ansiktet utanför sängen så att jag ska kunna andas. Längst ut alltså, om den står vid en vägg. Annars tar jag helst den närmst fönstret.


Så nu har jag fördrivit min tid lite och för hoppningsvis även fördrivit din tid lite. Nu ska vi komma på vad fan vi ska hitta på idag. Kramar på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback