Det snöar ganska mycket.

Jag har faktiskt aldrig i hela mitt liv varit med om att det har snöat så här mycket på en gång. Vi kom knappt ut genom dörren igår för det var ca 70 cm snö utanför.

Jag fick slänga mig raklång för att Johan, som inte hade termokläder skulle kunna komma ut. Det har verkligen varit kaos här i Lidköping. På ställen där snön ligger orörd kan det vara upp till 1,5m snö och på många ställen kan man inte gå på trotoarer utan måste gå på vägen för att komma fram.

VI tog en promenad i vinterkaoset igår. Man såg nästan ingeting för snön blåste in i ögonen om man tittade farmåt. Just nu verkar det som om det är snöuppehåll men SMHI har varnat för mer snö i em o ett dygn framåt till att börja med. (fortsätta med)

Jag är ganska känslosam idag o igår. Kärleken bubblar inom mig o jag skulle vilja krypa in i Johan för att kunna vara så nära honom som möjligt. I morse kände jag att jag höll på att börja gråta för att det känndes så mycket!

Jag är så tacksam över allt som Johan gör för mig. Utan honom hade livet varit bra trist. Han är underbar o jag älskar honom så mycket! Jag går ju igenom en ekonomisk kris just nu o han finns alltid där för mig o stöttar o pushar på mig. Saker blir gjorda o han tror på mig. Jag vill så gärna ha en framtid med honom så jag jobbar hårt för att få ett fast jobb. Så vi kan köpa bil o hus. Så att vi ska kunna ha råd att ha en framtid tillsammans. För även om vi har det jobbigt ibland, men vilka har inte det, så har jag en underbar man som älskar mig. Vad mer kan man begära egentligen?

Det skulle väl vara lite vänner här i staden dock. Så att han kan få vara ensam med sina vänner o jag kunna vara ensam med mina. Nu blir det inga såna tillfällen om inte en av oss åker bort. Jag hoppas att jag ska kunna åka till Gbg nästa helg o få lite paus med mina vänner.

Nu ska vi gå o äta...hämta mat på grillen. Ekonomisk kris o ändå så får man lyxa till det med hamburgare från grillen. Tack vare min älskade Johan!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Så glad för din skull Elin, =) Känns som du verkligen hittat hem och rätt! =) Ta hand om er i snörusket! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback